Promovarea prin e-mail marketing și cum te ajută la creșterea vânzărilor

Promovarea prin e-mail marketing este una dintre cele mai eficiente și directe metodele de a te conecta cu clienții sau potențialii clienți. Cu ajutorul acestui instrument  împingi restul canalelelor de marketing pe care le folosești să performeze mai bine.

Prin e-mail marketing, potențialii clienți devin clienți și clienții devin fani. Cam asta ar fi definiția cea mai simplă prin care pot explica acest concept.

În ciuda tuturor canalelor de marketing pe care un om de marketing le poate integra în planul său de promovare, pentru mine, marketingul prin e-mail rămâne un canal modern, extrem de puternic și eficient care va rezista întotdeauna.

Chiar dacă rețelele social media însumează audiențe de milioane de oameni, nu trebuie să consideri că ele reprezintă canalele cele mai eficiente de promovare.Dacă ne gândim la propriul comportament, fiecare dintre noi lasă adresa de email pe o multitudine de site-uri – a devenit un fel de monedă de schimb pentru accesul la orice fel de site.

Mai jos motivele pentru care eu integrez mereu campanii de e-mail marketing în orice plan de promovare sau conținut.

Prefer un abonat la newsletter

A close up of a logo
Description automatically generated

Dacă ar fi să aleg între a avea un nou fan la pagina de facebook și un subscriber pe blog, of course că prefer un abonat la newsletter. În primul rând, când trimiți un e-mail la un număr mare de oameni, majoritatea va primi mesajul tău. Și nu mai zic că  sunt și oamenii care au spus că vor să audă de tine.  În schimb, Facebook prin algoritmii săi, limitează nr. potențial de persoane care pot vedea mesajul tău. În plus, aterizezi în newsfeed-ul lor fără ca ei să își fi dorit asta.

Lista de e-mailuri este a ta

Nimeni nu ți-o poate lua. Indiferent ce se va întâmpla cu conturile tale de social media (pot fi suspendate sau șterse fără nicio explicație) baza de e-mailuri nu ți-o poate lua nimeni.

E-mailul este canalul de comunicare nr. 1

De câte ori pe zi nu îți verifici e-mailul? Da, știu, de multe ori. Șansele să vezi newsletter-ul de la mine sunt foarte mari. Poate pe facebook, Linkedin, Twitter nu intri zilnic. Pe mail sigur intri. Zilnic.

E-mailurile au o rată de conversie extraordinar de mare

Potrivit unui raport furnizat de Hubspot, în 2019, pentru fiecare 1 USD cheltuit, emailul a generat 38 de USD – ceea ce reprezintă un ROI uluitor de 3.800%. În concluzie, a fost și rămâne una dintre cele mai eficiente opțiuni disponibile pentru a îți crește vânzările.

Într-un articol următor vor vorbi despre serviciul de email marketing pe care îl folosesc eu și despre cum poți segmenta lista de e-mailuri pentru a trimite mesaje personalizate pentru a nu îți dezamăgi niciodată abonații la newsletter.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *